FAQ

1. Jakou máte pracovní dobu?

Pracovní dobu mám nastavenou takto:

úterý - sobota: 9.00 - 12.00, 13.00 - 16.00, 18.00 - 21.00

každý pracovní den vymezuji také pár hodin na  pohotovosti

pohotovostem se věnuji také mimo pracovní dobu, pokud objednávku vyřídím v pracovní době, a termíny v pracovní době jsou již obsazené

2. Pokud dostanu termín, platí?

Samozřejmě, za předpokladu, že je objednávka také zaplacena včas. Vždy termín ještě potvrzuji po přijetí penízků nebo rezervační zálohy (rezervační záloha se platí pouze, pokud chcete výklad nebo službu při osobním setkání).

3. Dokdy mohu zaplatit po objednání?

Čím dříve zaplatíte, tím dříve Vám termín potvrdím. Platbu pošlete nejpozději 5 dní před započetím výkladu nebo služby, při express vyhotovení nebo při zvolení pohotovosti pošlete platbu s okamžitou platností.

Klienti, kteří mě oslovují častěji, a rezervují si termíny i několik měsíců dopředu, mohou platit nejpozději 24 hodin před započetím výkladu nebo služby. 

4. Mohu svou objednávku zrušit?

Samozřejmě můžete objednávku kdykoliv zrušit, na to máte plné právo, pokud jste ještě nezaplatili částku za výklad nebo službu, pak nemusíte platit nic. Objednávka se stává závaznou až ve chvíli, kdy pošlete penízky za svou objednávku. Pak se dá zrušit také, ale protože je výsledná cena rozdělená na rezervační poplatek a cenu mého času (služby nebo výkladu), pak Vám bude odečten rezervační poplatek ve výši 10% a zbytek Vám bude zaslán zpět. 

5. Lze objednat na splátky?

Ne, toto možné není, nejsem nebankovní ani bankovní společnost. 

6. Lze při osobním setkání platit kartou?

Toto není možné, alespoň prozatím. Lze platit v hotovosti při osobním setkání, oproti dokladu o zaplacení. 

7. Posíláte také QR kód, nebo musím vše zadávat při platbě ručně?

QR kód ke každé objednávce vygeneruji, a posílám společně s proforma fakturou - záleží tedy jen na Vás, zda QR kód využijete, nebo nikoliv. Při placení pomocí QR kódu vyplníte pouze variabilní symbol, který obdržíte. 

8. Mohu zaplatit také v hotovosti?

Samozřejmě v hotovosti platit můžete, pokud jste zvolili formu osobního setkání, nebo při vyzvednutí zboží. 

9. Jezdíte i za klienty?

Ano, mám spoustu nemobilních klientů, nebo čerstvých maminek, za kterými v rámci Teplic nebo Altenbergu jezdím (tedy pokud mám k dispozici řidiče). 

10. Dá se domluvit nižší cena?

Nižší cenu mají pouze VIP klienti jako poděkování za jejich přízeň, a členové klubu. Snažím se ceny držet i tak velice příznivé.

11. Za jak dlouho po objednání mi zboží přijde?

Většina zboží je na objednávku, tedy vyrábí se až po přijaté objednávce, proto na tuto otázku není lehká odpověď. Ale vždy napíšu po přijetí objednávky, kdy můžete zboží očekávat. Zboží, které mám na skladě, odesílám většinou druhý pracovní den po objednání, nebo přijetí penízků. 

12. Jak dlouho se u Vás čeká na termín?

To je velmi sporadické. Na osobní setkání, které je možné pouze od úterý do soboty v době od 9 do 12 hodin, se čeká i několik týdnů až měsíců, podle počtu předchozích objednávek. Vypracování on-line většinou do 3 týdnů, emailem většinou do 10 dnů. Termín mohu dát samozřejmě i dříve, záleží na předchozích objednávkách. 

13. Kolik zaplatím, pokud se potkáme, a uděláte mi výklad při kávě u mě?

V pracovní době mě nikde potkat nemůžete, a mimo pracovní dobu, pokud nejsou domluvené pohotovosti, výklady neprovádím. Také musím odpočívat, stejně jako vy. A jelikož takový výklad není tedy možný, je cena zcela bezpředmětná. Venku mě můžete potkat jen při nákupu, nebo na procházce s pejskem, a asi to doma nechcete mít poslintané od mé dogy. 

14. Nosíte karty s sebou, mohu Vás pozvat k sobě hned, jak se potkáme?

Karty nosím s sebou pouze v případě, kdy jdu ke klientu na výklad, nebo od něho, většinou spěchám pak za dalším klientem nebo domů, tedy pozvání vždy musím bohužel odmítnout. 

15. Na co všechno slouží denní rada andělů?

Denní karta andělů slouží nejen jako rada andílků, ale také na duchovní růst. Můžete se podle ní řídit, ale také nemusíte, to záleží na Vás. Andílci chtějí vést ke štěstí, a já jsem jen prostředních jejich vzkazů. 

16. Jde si objednat něco speciálního, nějaké speciální zboží, které nemáte v nabídce?

Ano, jde si objednat i něco, co v nabídce nemám. Vždy záleží na domluvě, pokusím se sehnat, pokud je to v mých silách. Pokud to jde, pak problém není.

17. Jde se domluvit na službu, kterou nenabízíte?

Stačí mi napsat, a můžeme se domluvit téměř na všem. Jsou věci, které mě nenaplňují, které prostě nedělám, nebo s nimi nemám zkušenost - pak by nebylo správné Vám takovou služby provést. Pokud je to však něco, s čím zkušenost mám, není žádný problém objednat i to, co v nabídce nemám. 

18. Je možný express výklad nebo služba?

V současné době toto možné není. Mám celkem dost zaplněný diář, tedy pro každého jsem k dispozici v určitém dni a čase. Nemohu nikoho vyřadit a vzít Vás, bylo by to neetické. 

19. Připlácí se za express služby nebo výklady, případně kolik?

Prozatím neposkytuji express služby, tedy o navýšení ceny nemůže být ani řeč. 

20. Pokud najdu stejnou službu nebo výklad někde jinde za menší cenu, uděláte mi ho taky za menší cenu?

Pokud najdete stejnou službu nebo výklad jinde levněji, obraťte se tedy na toho, kdo takový výklad nebo službu za nižší cenu nabízí. Každý máme své postupy a svou cenu. 

21. V jakém rozsahu můžu očekávat výklad po emailu?

Výklad po emailu obsahuje také vyobrazení vyložených karet, většinou se na velikost A4 vejdou 3 - 4 otázky z každého výkladu. Pokud jste si tedy vybrali například výklad o 10 otázkách, počítejte s rozsahem cca 2,5 strany A4. Nikdy na žádnou otázku ve výkladu neodpovídám jednoslovně nebo holou větou, většinou se objeví mnoho informací, tedy na každou otázku najdete určitě výklad na jeden větší odstavec. 

22. Jak mohu uplatnit body při objednávce? 

Body můžete uplatnit zcela jednoduše, pokud objednáváte přes košík, pak napište do poznámky, kolik bodů chcete uplatnit, a já Vám pošlu rozpis i s konečnou cenou po této slevě, kterou následně uhradíte. Pokud si objednáváte po telefonu, emailu atd., pak mi to jednoduše sdělte. 

23. Odmítnete někdy někomu něco udělat?

Samozřejmě, na to mám právo. Je to v případech, kdy by výklad mohl někomu ublížit, chcete ho jakýmkoliv způsobem zneužít k nelegální činnosti, nebo Vám nemohu vyhovět v době, která je pro Vás akceptovatelná. Pak také v případě, že jste na černé listině, ať již z jakéhokoliv důvodu.

24. Jak často se můžu objednat na výklad?

V postatě vždy, když to potřebujete, pokud se jedná o výklad na otázky. Klasický výklad karet nemusí se opakovat tak často, také tam je jen málo, co by bylo nové, proto stačí v rozmezí 1/2 - 1 roku. Samozřejmě pokud cítíte, že výklad potřebujete častěji, chcete dobít pozitivní energií, tak můžete ve chvíli, kdy ho skutečně potřebujete. 

25. Můžu si objednat výklad osobně na jakoukoliv dobu?

Ne, to bohužel možné není. Výklady osobně provádím pouze od úterý do soboty v čase od 9 do 12 hodin. Odpolední nebo večerní výklady karet nejsou možné. 

26. Odkud berete inspiraci na denní radu andílků?

Každých 5 dní náleží určitému andílku, který vede lidi po cestě za štěstím. Tyto rady na každý den mi byly sděleny přímo od andělů. Koloběh života je vesměs stejný, tedy i rada na určitý den je taková. 

27. Jak dlouho se věnujete výkladu karet?

Setkala jsem se s prvními kartami, když jsem ještě nechodila ani do školky, u mé babičky. Občas jsem jí fušovala do výkladu, než udělala kávu nebo čaj svým klientům. Od té doby s nimi pracuji. Za odměnu a tedy na ŽL od roku 2012.

28. Jde změnit objednávku?

Objednávku změníte zcela jednoduše. Stačí mi napsat, co byste chtěli místo původní objednávky. Dokud se do Vaší objednávky nepustím, můžete ji změnit podle libosti. 

29. Jde změnit domluvený termín objednávky?

Někdy se stane, že Vám do toho něco vleze, něco důležitého, a potřebujete změnit termín objednávky. Pak mi jednoduše napište alespoň den předem, abych mohla Váš termín dát někomu jinému, nebo případě ho s někým jiným vyměnit. 

30. Občas se nemůžu k Vám dovolat, proč?

Pokud se věnuji jinému klientu, je neslušné zvedat telefon. Také ve chvíli, kdy mám volno, nejsem u telefonu. Nevolám každému zpět, to bych nedělala nic jiného, proto pokud je to důležité, pošlete mi SMS a já Vám zavolám hned, jak budu moci. 

31. V jaké frekvenci vyřizujete objednávky?

Snažím se vyřizovat objednávky nejpozději do druhého pracovního dne, pokud mám hodně moc zakázek, pak se doba trošku protáhne. Někdy odpovídám i v době svého volna, ale to hodně málo. 

32. Jak často si mohu poslat přání do stromu přání, a kdy ho předáte?

Přáníčko si můžete poslat jedno za 3 měsíce, aby se dostalo na všechny. Jedná se pouze o předání Vašeho přáníčka, kdy nepřináším odpověď zpět. Přáníčka předávám každou sobotu od 20 do 21 hodin, a svíčky pro andílky vyrábím v pondělí, tedy vždy nejdřív až příští sobotu.

33. Uvažujete o poradně zdarma?

Ne, bohužel na toto nemám v současné době čas, možná až bude volněji, tak ji opět zařadím.

34. Plánujete zřídit výklad po telefonu, který bych mohl mít kdykoliv budu chtít? 

Pokud myslíte, jako jsou výklady za vyšší sazby, tak ne. Vše je na objednávku, tedy i výklady po telefonu. 

35. Plánujete zase sem dát diskuzi?

Prozatím toto neplánuji, ale jak se říká: Nikdy neříkej nikdy!

36. Jakým způsobem přivoláváte duchy?

Nepoužívám spiritistickou tabulku, i když ji mám vlastnoručně vyrobenou, tam je kanál velice široký a dá se přivolat i to, co nechcete. Většinou je oslovím, zapálím svíčky a počkám, až ke mně přijdou, pokud je nemáte u sebe. 

37. Chodí za Vámi všichni duchové?

Všichni určitě ne, přeci jen by jich bylo strašně moc. Někteří však přijdou jen tak, na pokec, jiní mají vzkaz pro své živé, který předávám. Většinou však něco chtějí, spravedlnost, nebo něco jiného. 

38. Máte v plánu zdražovat, případně kdy?

Vše se kolem zdražuje, ale já zdražování neplánuji. Zatím mám práce dostatek, i za ceny, které mám uvedené, tedy zatím zdražovat nemusím. Náklady se sice zvyšují, ale dokud to bude udržitelné, tak zdražovat se nechystám. 

39. Proč jsou rozdílné ceny podle provedení u stejné služby nebo výkladu?

Myslím, že nemusím vysvětlovat, proč jsem se takto rozhodla. Ale ráda Vám to vysvětlím. Nejnižší cena je při provedení emailem, neboť tyto výklady nebo služby nejsou vázané na určitý čas, dělám je vždy, když mám na ně čas. Někdy je dostanete i dříve, než je datum, který si domluvíme. Čas nedostanete, tedy máte jen polovinu termínu, tím pádem i menší cenu. Při osobním setkání dávám vždy malý dáreček, za krásná osobní setkání, a v současné době jsem zvolila jako dáreček malou slevu při těchto výkladech nebo službách. Ne, že bych nechtěla dát dáreček všem, ale při osobních setkáních si předáváme oboustranně více, než jinou formou provedení. Také nemám na osobní setkání vymezen rozsáhlý čas, jako u služeb a výkladů online, je nutné, abychom se setkali pouze v dopoledních hodinách.

40. Dostanu od Vás doklad o zaplacení?

Samozřejmě vždy je připraven doklad o zaplacení pro Vás.

41. Používáte také kyvadlo?

Ano, kyvadlo používám zvláště při výkladech, kdy je třeba rozebrat cokoliv více do hloubky, také při službách, když chci zjistit více před tím, než se domluvíme na provedení, také je možnost objednat si pouze prověření kyvadlem. Tabulky pro kyvadlo si sestavuji většinou sama. Při harmonizaci čaker a meridiánů se také velice hodí, navíc k tomu používám i stetoskop, pokud podstoupíte harmonizaci osobně. 

42. Nabízíte individuální kurzy?

Čas od času je do nabídky dám, nejen kurzy výkladů karet, ale i setkání s anděly, práci s kyvadlem, výrobu svíček, malování mandal a mnoho dalších. 

43. Zabýváte se bílou nebo černou magií?

Magie je jen jedna, není černá nebo bílá, vždy záleží na tom, jaký člověk ji provádí. Já se zabývám pouze pozitivními vibracemi, za pomoci dobrých bytostí. Vše, co dělám, dělám s láskou. 

44. Přijímáte ještě do klubu?

Ne, zatím je více než 5000 členů, proto v současné době do klubu již nepřijímám další členy. 

45. Co když se nemohu rozhodnout, jaký výklad nebo službu zvolit?

Mnoho lidí mi popíše problém, který chtějí řešit, a společně pak najdeme službu nebo výklad, který by mohl být nejvhodnější. Tedy určitě se můžeme spolu spojit a probrat možnosti.